Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 1 september 2010

Av mArrA$ - 1 september 2010 22:26

VAD gör du med mej ??

  

Det vi har tillsammans.. det kan bara sammanfattas med ett ord..

overkligt..

övernaturligt..?

Okej, det blev två.. ;) 

Jag är en Nymf och du är min Alf

Det må låta helknasigt.. men ni ska veta, att det här är rätt sjukt.

Mina känslor ligger verkligen utanpå kroppen!

Nervbanor går på högspänning med risk för kortslutning.



  




Av mArrA$ - 1 september 2010 18:39

  


September? Seeeptember!? Men allvarligt.. September?

Är det alltså höst på Gång nu?! 

Panic in the room!!!! ; ) 


Inatt sov Mr D hos mej, men jag sov riktigt illa.. han snarkade högt som han brukar.. ^^, Vanligtvis brukar jag kunna somna, men i natt var det jobbigt. Jag låg och lyssnade på hans andetag, det lät som han skulle kvävas varje gång han drog efter andan!? Samtidigt är det rätt rogivande med snarkningar, eftersom man då inte kan tänka på annat.. än just de ljuden. Så man kan inte ligga och grubbla på morgondagens middag osv... hmm okej, vem försöker jag lura? ;) 


Ställde iallafall väckaren på kl 07 eftersom jag kände på mej att de skulle ringa ang jobb, och mkt riktigt.. kvart över ringer min tel! Tur att man hade hunnit vakna till en del då. Det blev bara några timmar iallafall så där på förmiddagen, alltid nåt. När jag kom hem hade mannen lagat mat

kyckling & Broccoli i gräddochädelost-sås

När han sen åkte iväg för att skjutsa sonen på träning så passade jag på att ringa lite samtal till goda vänner och ta en lång välbehövlig promenad på 1,5 timme. 

Snart är jag i hans famn åter..   




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards