Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 september 2010

Av mArrA$ - 19 september 2010 01:43

Fredag: Jaaaaa... Jag fick med honom! Jag fick Daniel att åka på bilbingo för första gången i sitt 43 åriga liv ;)

Och som jag förstod det.. yess, han fick blodad tand! UUUuuunderbart.. Men SOM jag skrattade den kvällen. Han hade ju som ett enda block, och han blev superstressad till max.. hahahah!

Och mitt under bingon börjar jag asgarva.. för med någon som typ aldrig kommer ihåg att ta på sej bilbältet, var det en rätt lustig syn att se att han satt där fastspänd mitt under.. "akten" Oh jaa ni, kära nån. *skratt*

 Han kunde inte ens släppa blicken från sitt block för att dricka kaffe ;) Men vi hade det jättetrevligt trots noll att alla  vinster lyste med sin frånvaro! Han undrade genast när det var dags igen..mm vännen då!




Lördag: Tvätta tvätta - städa städa.. åka bort, dricka kaffe.. sova. Ja typ så roligt är det att vara ledig på en helg om man heter

Anna              Therese


Söndag:... to be continued..



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards