Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 11 september 2010

Av mArrA$ - 11 september 2010 18:20

Kvinnlig logik

En man kör på en landsväg. En kvinna kör på samma väg men åt motsatt håll.

När de möts lutar kvinnan sig ut från fönstret och ropar:
- Gris!

Mannen sticker omgående ut sitt huvud från bilfönstret och ropar:
- Tokiga kärring!!

Båda fortsätter sin färd. När mannen efter en liten stund kör genom en kurva, kolliderar han med en enormt stor jättegris som står på vägen.

Mannen dör.



Slutsatsen är följande: Tänk om män kunde lyssna någon gång!


Av mArrA$ - 11 september 2010 01:15

 Först tacobuffe´på Wärdshuset i krokom.. planen var ju att jag skulle äta ihjäl mej! mmmm eftersom det var lääängesen jag åt tacos..

Men EN ynka tortilla fick jag i mej!? Besvikelse.. ;) tsss... mera mat!! mera maaat!! det var liksom tanken..det skulle bli som ett.. ett fränare eumm ehh ett fränare språk!! 


Jaja, Efter jobbet 21 så blev jag tillfrågad om jag ville vara chaufför in till staden.. ja vad gör man inte för 100 kr! Alltid en Början till VÅRA miljoner ju.. ;) Då kunde jag passa på att möta upp älsklngen o pussa lite på honom!  Så han åkte med mej, alltså i sin egna bil till Frösön där vi hämtade upp "fyllskadorna" och skjutsade ner dem på Plaza.. =) 

Den här mystiska profilen, han som jag kallar D..  han har alltså något speciellt som får KVINNOR att.. ja jag vette fan, stamma?!.. Det måste vara så. Hans hesa grova röst, hans karisma, hans Ordförråd..

ja håret liksom ställer sej på kroppen bara av tanken?

Jag är rätt övertygad nu efter ett flertal tillfällen jag bevittnat.

Han är magnetisk! Jag lovar den skulle fastna på hans kropp om  man satte den emot.. Sa jag föressten att han har en grov överkropp och de fan fetaste benmuskler jag någonsin känt på.. på riktigt o JA han är 44 år! =) haha.. sånt där jobbigt att tänka på nu när ja ska sova ensam inatt!! *blink*

I vilket fulla fall, när vi bestämmer vilka som åker med vem, är det en bland annat kvinna som vill åka med i D:s bil.. sätter sej fram o surrar lite med honom ( och JA han kan charma, prata omkull folk o det snabbt! ) och så hade hon sagt sen när de steg ur..

 -Jag är rätt torr i vanliga fall, men alltså Du måste ringa mej! *piiiip* har mitt nummer.. fråga honom! 

hahaha.. ja tror jag döör...

gulligt, av henne alltså ;)

Jag förstår henne fullt o fast. Skulle nog gjort detsamma..


mmm måste hålla hårt i honom ;) mmm eller hur, meeeen ingen risk för konkurrens här inte. HA..


  


Nu är jag så fruktansvärt tired.. my eyes are like grusplanen på Månen.   

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards