Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 6 september 2010

Av mArrA$ - 6 september 2010 09:14

Snart börjar det

Mannen kom hem från jobbet helt slutkörd efter en veckas hårt slit och slog sig ner i soffan framför TV-n.

Han sa till sin fru:
- Ge mig en öl, snart börjar det.

Hon suckade men skickade över en öl till honom.

Efter femton minuter sa han:
- Ge mig en öl till för snart börjar det.

Hon blängde på honom men slängde till honom en öl till.

När han avslutade ölen efter några minuter sa han:
- Ge mig en öl till, det börjar vilken minut som helst.

Frun blev vansinnig och skrek åt honom:
- Är det allt du ska göra i kväll, sitta framför TV-n och dricka öl?! Du är inget annat än en lat, fet, dryg jävel!

Mannen suckar och säger:
- Nu har det börjat...

Av mArrA$ - 6 september 2010 08:36

  

Sitter här nu med en hals så ond och en näsa täppt som..Jag vet inte vad!?. 

fasen också, då blev man kanonförkyld ändå..*snörvel*  

Det ingick ju inte i planerna, men ack så självförvållat.. springer man ut från en dans genomsvettig och sen sitter "ute" i kvällskylan i Fredags så..

ja, vad hade jag förväntat mej?


Igårkväll när jag kom hem från jobbet, Hade D köpt honung, marmelad och digestivkex.. sen satt vi inne i köket o praaaatade o pratade långt in på natten.

Drack te med honung och.. bara var helt enkelt. 

Tiden står som stilla och allt är så kravlöst..

Att sen somna i din famn är.. helt jäkla fantastiskt!

okej, trots att du SNARKAR!?


Nu är han på arbetet, och jag ska ta och fundera ut någon mat idag.. Sen krypa ner under täcket i soffan och se på tv.. jajamen, det ska jag ägna mej åt. Kl 12 har jag dock tvättid, tyvärr nödvändigt idag och det är bara att gilla läget! 


Ha en bra dag





[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards