Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 29 september 2010

Av mArrA$ - 29 september 2010 22:31

 Tiderna förändras.. och vi med den. Lustigt är det, när man Inser att en del människor alltid betett sej på samma vis..Herregud, stannar i utvecklingen helt och hållet. Tro att man bara är störst bäst och vackrast.. då man i själva verket bara är patetisk och ointelligent.

1+1=3


Inom loppet av några månader så har Maria förändrats.. Hon har ett självförtroende lika starkt som självaste betongen! Jag trodde honom inte när han sa det.. men nu förstår jag att han visste vad han pratade om... I 28 år har jag letat efter den här tjejen. Du fann henne, såg vad som fanns där innanför skalet av osäkerhet och Rädsla.

 Jag kan bara inte förklara för er varför det blivit så här..

Jag behöver inte längre låtsas, låtsas vara någon annan för att folk skall tycka om mej.. lustigt var det när Daniel granskade min blogg och satte ord på något jag inte insett förut. Vem försökte jag tillfredställa? Vem försökte jag lura?  


Ser man en utveckling om man hela tiden blickar bakåt? 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards