Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 26 september 2010

Av mArrA$ - 26 september 2010 11:42

Efter många vändor med beslutsångest så for Marras på Ådalens dansgala i Bollstabruk..  Anledningen till att jag faktiskt velade fram och tillbaka var det dyra priset! 240 kr i entre´vilket är rena rama rånet. Det var visserligen 3 band som spelade och ja, de måste väl få ihop så det inte går minus. 


Men...jag ångrar inte en enda sekund! Så här i efterhand skulle det fått kosta 400 kr vid dörren om de ville, det var värt varje liten krona! Man inser i såna här lägen varför dansa är det mest underbaraste som finns! Många gamla bekanta dansare sedan jag bodde i Övik, och det var minsann trevligt att folk faktiskt kom ihåg en =) 

Man fick en del fina komplimanger under kvällen, och det värmer ju alltid! Fick  tillochmed med sej ett visitkort hem ;) haha.. 


Dansgala ÖSD folkets hus nästa helg!!!!!


Love and Respect / Marras

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards