Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 7 september 2010

Av mArrA$ - 7 september 2010 17:57

  

StAtUs:

  

  Vaknade i morse med en hosta så fruktansvärd att jag fick lubba på toaletten för att jag höll på att kräkas!? Men det gick bra.. ;)

Ont i bröstet, alltså den smärtan när man hostat för mycket är total, tur man kan hantera en del..min frukost bestod därför utav 15 ml cocilliana, 2 alvedon och en sniff nässpray i vardera näsborre.. sen var man som fit for fight igen! 


Jag och D har vart in till Lungvik, Östersund tidigare idag och kollat på en lägenhet till honom? till mej? till oss? Ja, vi kikade lite iallafall. Hmm.. nä men saken är den att jag blev rätt sugen själv att köpa en egen bostadsrätt. Min kostnad idag är dyrare än om jag skulle äga mitt boende, så av den anledningen överväger jag frågan.. ska på banken i morgon o prata lite.

Samtidigt så är ju han på jakt efter en lägenhet.. men där är ju läget lite mer komplicerat. Han har ett hus som ska säljas, han har två barn som behöver sina rum den tid de inte bor med mamman. Men självklart om detta artar sej som vi hoppas/ tror/ tänker.. så visst ska vi bli sambos.. men absolut inte nu.

Jag tycker så mycket om honom, skulle kunna tänka mej flytta ihop med den mannen redan igår!   Men just nu så behöver jag det utrymme jag har, mitt egna lilla krypin som jag aldrig haft?! Där jag kan rå om mej själv, göra precis som jag tycker och tänker.. men där du är välkommen när som helst! Därför gav jag dej nyckeln.. så att du ska känna dej fri att komma och gå som du vill

känna dej som hemma.. 

Jag älskar att ha dej i min närhet.. du gör mej så glad, får mej att skratta såååå mycket.. alltså ni anar bara inte!?



  


"En man med ett fast handslag och en stor famn att krypa upp i "


  


På eftermiddagen var vi på gamla lanthandeln här i Krokom. Satt nere vid vattnet där de hade som ett cafebord.. sjukt mysigt. Där satt vi o pratade o diskuterade våra drömmar och förväntningar. Drack "kaffe på fat" *skratt* o käkade morotskaka ;)  mmm Marras har också drömmar i livet... T ex: Att äga ett gammalt gammalt torp som jag kan inreda, använda som cafe´sommarhalvåret.. bo, leva, njuta..

Att jag börjar granska mej själv, mitt inre, mina tankar och funderingar..allt detta har du D plockat fram hos mej..

Tack!


Och.. 


hej för denna gång! 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards