Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av mArrA$ - 2 januari 2009 22:30

Hmm sitter just nu o funderar på att förflytta min blogg, man kan ju inte göra någe skoj alls med sina bilder.. less på denna sida. Men å andra sidan ha ju alla andra bloggar en massa smygreklam som jag stör mej oändligt på.. njaa jag får nog fundera ett tag till.



Av mArrA$ - 2 januari 2009 17:58

 



Vaknade i morse o mitt vänstra öga var totalt igenbommat! Vidrigt alltså.. När jag tvättat bort all gegga som klistrade ihop fransarna så fick jag knappt upp ögat ändå! Svullet så inni bomben, illrött o sen rinner det konstant... jag har åkt på världens ögoniflammation! mmm jätteskoj då, aldrig haft förut *suck* det va bara att ringa jobbet o säga att ja inte dyker upp i dag, knappast i helgen alls eftersom jag e dunderförkyld också. Ja måste vila upp mej nu alltså om ja ska bli pigg nångång. Ja tycker jag har vart mer eller mindre förkyld sen ja flyttade hit i Juli, jäkla jämtlandsklimat =) hehe..



 

Så idag har jag väl mest legat i soffan o tittat på film hela dagen, ätit.. nu tänkte ja bara lägga upp några bilder från nyår, sen blir det soffläge igen.


Malin, värdinnan för hela kalaset typ =)

vilka godsaker då..

Säg hej till publiken..



Sen spelade vi "Med andra ord"

Vi ligger jämnsides.. sist tyvärr =)


Dessa två gick det bra för minsann...

Men segrade gjorde Berggren o hans lagkamrat


Vad munter man ser ut då, haha...Som tur är kommer man inte med på så många kort när man håller i kameran själv..


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards