Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av mArrA$ - 19 januari 2009 19:58



Har precis låtit den sista gröten glida ner för min strupe.. det blev dagens middag..Mannagrynsgröt.


Nu sitter jag här o funderar på att kanske ta en promenad, det är ju väldigt härligt väder ute, typ bara någon enstaka minusgrad. I morgon så ska vi på banken kl 10 o prata lite om vi skulle få ta ett huslån, få någon form av ett lånegaranti kanske. De verkade som det inte skulle vara något problem om vi hittar ett hus i framtiden. Sen ska vi ringa mäklare i stan, hittade ett annat hus vi är lite sugna att kika på.


Idag var det meningen ja skulle åka hem till min mor o vara hemma ett par dar, men ja ah ju såååå besvärligt i mina ögon?! fattar inte vad det är.. måste bero på ögoninflammationen ja hade.. ser liksom suddigt ju längre in på dagen det går?? Fattar inte alls.. skitläskigt o kan då absolut inte köra bil då allt bara är som ett enda sudd?..Var tillochmed in på akuten o ögonjouren häromdagen då det bara blev sämre o sämre.. Får se hur det är i morgon, skulle ringa vårdcentralen iallafall. Alltid verkar det ska va nåt??  *suck*  självklart så kommer ja inte bli blind. =D


Jobbade min första dag, gudd så fruktansvärt trött jag var.. somnade som en stock när ja kom hem =D Man ska aldrig vara ledig överhuvudtaget, man blir bara förslappad..Nä nu ska ja ut o promenera!


O ni.. glöm inte reflexerna!



Kram Marras

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards