Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av mArrA$ - 20 januari 2009 17:52

Har vart på cellprovstagning i dag.. gick faktiskt helt okej, men man vänjer sej aldrig. Barnmorskan var urgullig!! Satt säkert o prata om allt möjligt i en halvtimma innan provtagningen. hoppas man får gå hos henne den dagen man väntar smått! =D


Håller på att laga mat just nu, blir sen middag.. köttgryta med paprika, lök  o till det ris.


Annars så var jag och min kära på banken idag och fick ett lånelöfte på en rätt hög summa, så den dagen vi hittar ett hus vi bara vill ha.. så ska det nog inte vara någe problem. Bara till att titta vidare, det är ju såååå roligt =)


I morgon fyller Nicklas år, 26.. han e ju ett år yngre än mej han.. jag har faktiskt vart o köpt en present för mina sista slantar denna månad! Mmm hoppas han blir nöjd. Tänkte överaska honom med frukost på sängen och en stor blöt kyss.


Tog en härlig promenad idag också, han knuffa mej tre ggr i snödrivan!? mobbing ja vet.. =D  Ja kunde inte  ens rubba honom! haha..blev till att trycka lite snö i hans ansikte när chansen gav sej. Nä varje gång ja försökte få omkull honom så välte han ju mej.. flög som en vante ner i snön, typ 10 cm från GUL SNÖ!!!?? ja hade ja landat där så.. *tsss*


Tänker på dej mammsen..



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards