Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av mArrA$ - 30 januari 2009 10:18

Blev inget inlägg i går kväll efter som resan till stan slutade lite oväntat. Nicklas har ju gått o haft problem med magen i typ en vecka nu.. fruuuktansvärda smärtor så han nästan svimmat. Igår så kom de helt plötsligt igen när vi var inne på rusta, nä då sa ja att nu åker vi på akuten minsann får de kolla upp vad som är galet, det är knappast någon magkatarr.. 6 timmar senare o två trötta irriterade personer så skickas han hem, fortfarande med diagns magkatarr.. fortsätt äta Losec. Herregud! Där har vi nu suttit hela kvällen.. osen det där. ojoj, man kan bli tokig för mindre.. Nä man ska inte vara på gång att dö minsann om man ska åka in på akuten.


Iallafall så var vi bara in o lämnade papperna till Storsjöhus, Det va han vi pratat med som satt i receptionen.. han va inte lika kaxig när man träffade honom personligen som han var i telefon vill ja lova.


Är ni nyfikna på vad marras gjort som hon skrev om i förra inlägget?! *blink* mmm nu ska ni få höra. Förra veckan så snöade det rejält här omkring trakterna.. min bil som stod då utomhus blev ju såklart översnöad. Den DAgen skulel jag åka o jobba, så jag går ut och tar fram sopen som ligger slängd på golvet i bilen.



Å börjar sopa, taket, huven, sidorna o när jag till sist sopar bagagaeluckan så hör jag ett rispande ljud!??? Tittar på sopen ..oh neeeeeeeeeeej!! En jävla sten som sitter fast där!? Heeela huven, taket o bagaeluckan är nu alldeles repig.. ja vad säger man. Shit happens or what?...


man kan inte annat än skratta...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards