Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av mArrA$ - 16 januari 2009 14:34

Fick min ljuvliga skål ja köpte på tradera i dag, den va tio ggr snyggare i verkligheten också! Då blir man glad.. =D Vet inte vad ja ska göra med den riktigt.. Vi ska ju ner på Ikea nu när vi får löning. Ska köpa denna hylla till badrummet bland annat



Den kanske blir snygg däri? med lite tvål o grejs.

Sist jag var på loppis så hittade jag en massa gamla lektyrtidningar sen 50 talet, först tänkte ja att de kunde va lite småfränt att hänga upp i badrummt, eller varför inte rama in o göra en tavla?


Har gjort ett besök på arbetsförmedlingen idag också, fortsätter ju som timmis-hoppa-in-överallt nu på Månadg. Vill inte! Det var så otroligt lugnt o skönt att ha en vikrad att gå på.. men man ska väl vara tacksam att man ens får jobba idagens läge. Jag tog mej ut i det blåsvädet som nu råder! Fy fan.. man blåser ju nästan bort.. nja inte riktigt då men..kalt e det iallafall. Har märkt att det alltid är kallare här i Östersund o Jämtland om man jämnför med Västernorland o typ Övik.


Snart kommer min vän hem... sen är det helg, ja ha iiingenaning om vad vi ska hitta på. Blir nog till att bara ta det lugnt iallafall.. Åka o hälsa på någon kanske.. måste ockå in med motståndet till fläkten i min bilfan eftersom jag har besiktning på Måndag.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards