Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av mArrA$ - 31 januari 2009 13:35

 

 S T A R                        Q U A L I T Y



Igår efter att ha jobbat till kl 21:00 så bestämde jag mej för att åka å dansa.. trött som tusan o eg ingen ork i kroppen, men vad gör man inte! Och jag kan säga så här mycket att... JAG ÅNGRAR MEj INTE EN SEKUND! =D


Trots att det idag är en tuff dag på jobbet, man kom inte i sängs förrens kl var omkring 03:00.. somnade kanske runt 04 eller nåt sånt?! Stiger upp 07 o sen bar det av på arbetet... just nu är jag hemma på timmar, börjar igen kl fyra.



 Först å främst må jag säga att..

 hade bytt upp sej vad gällande sångare, jag måste nog byta favoritband igen.. hihi. ( ja e bara fjorton år o har favoritband.. *skratt* !! =D  ) Oh, nä skämt o sido tillsammans med Shake så bjöd dem på en helt otroligt oförglömlig kväll..Eftersom jag älskar blues, vilket Expanders bjöd en hel del på. .. grymt jobbat killar! *suck* Nu kan man inte annat än att längta tills Öviksmaran om två veckor då man får svänga sina lurviga till er igen o två underbaar band till. Och tack för att ni spelade min önskelåt där på slutet, min dansparnter var ju så snäll att han gick fram o frågade om ni inte kunde köra den.. Dire Straits - Brothers in arms! den låten...mmm.


Fick för del delen mycket mycket bra kritik ska ni veta..Keep up that good work..


Nu vill ja se er på närmare breddgrader lite oftare!


Kram kram från:

Danspinglan från Dvärsätt

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards