Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av mArrA$ - 27 januari 2009 12:27

I  dag var det äntligen löning!


 

mm njut av denna månad marras! du vet att nästa blir inte lika skoj.


Jag längtar tills vi ska åka på IKEA, det blir ju inte till helgen som vi planerat nu bara.. det blev jobb för min del då. Jobbar idag 14-21 också.. rätt skönt att komma i väg från dessa fyra väggar.


Klippa mej ska jag också göra, ska boka tid nu i veckan. o göra ljusare slingor.. vill bli blond igen. Till sommaren så är jag nog så pass ljus igen som jag var förut.. =)


Men alltså vilken träningsvärk jag har i min kropp! Var ju till sjukgymnasten i går, hon körde slut på mej med detsamma.. haha. det fanns alltså alla tänlbara maskiner o grejor som ett gym ska va.. Körde både cyckling o crosstrainer, armövningar o en massa magövningar som ska stärka min rygg o bål. Ont i bröstmusklerna också.. DET e riktigt bra =D



Nä nu har jag inte tid att sitta här längre


På återseende.



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards