Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av mArrA$ - 8 januari 2009 11:19

Var på läkarbesök 9:30 idag.. han undersökte min rygg och det konstaterades att jag inte kunde börja mej framåt och hade stora problem med att sitta, men de visste ju jag redan..Han skrev ut Paraflex, vilket är ett muskelavslapnande läkemedel eftersom de är musklerna kring ryggraden som e spända o därav mina problem. 1:a tabletten är intagen för typ en kvart sen, så nu önskar man effekt så fort som möjligt.  Vi får väl se nu, jag skulle försöka att inte sitta så mycket utan att röra på mej så gott det går.. Han skrev ett sjukintyg tills Söndag den 18:de, men kände jag att ja kunde prova jobba till veckan så skulle ja göra det.. självklart! Ja vill inget hellre, ursch för att sitta här hemma.. o få uuusel lön i Februari, skit säger då jag.

Får se om de funkar att dammsuga då senare eller nåt.


Igår var Nicklas båda systrar Sara o Emma hit o hälsade på, trevligt trevligt.. vi fikade lite, satt mest och surrade om typ allt o sen så spelade vi en runda Gin Rummy.. =) Emma vann.. sen Niclas.. Ja o Sara hamnade på Minus! ärsch då.. vänta ni bara. =)


Nog från Marras "sjukdomsblogg" för denna gång

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards