Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av mArrA$ - 2 juli 2009 21:30

Godkväll

idag har jag jobbat, phu vilket pass. trodde aldrig dagen skulle ta slut! Fii fan.. Men som tur är har man ju så otroligt skoj på arbetet så att när dagen lider mot slutet så har man så  roligt att man minsann inet har nån brådska hem... det är ju alltid. bra!

Sen stack jag o sambon in till stan o köpte en golvfläkt på Jula, härligt med en fläkt.. man tror ju att man ska flyta bort där i sovrummet.. o ja vill verkligen inte ha en takfläkt.. de förstör hela inredningen tycker ju jag då. Men en som står på golvet kan ju man plocka undan till vintern då..

 sen åkte vi o köpte en

 

Eller vi köpte två st rs.. så nu ska här tränas upp armarna litt grann! *hehe* Cyklade faktiskt 30 min igår på motionscykeln.. ska även sätta mej nu efter ja skrivit.. har ju en massa tvätt i maskinen ja måste vänta på ändå så.


 Ang Min överskrift..jo, trodde att jag/vi skulle få främmande av min mor o bror i helgen.. men inte då *suck*.. vad hade jag förväntat mej?  Eftersom hon inte tagit upp ämnet på hela veckan så borde jag förstått..Det är som de är helt enkelt.

Istället ska jag med Nicklas till ett ställe, Olden.. där de ska vara Countryfestival på Lördag! Han o en kompis ska nämligen grilla där.. kocka litegrann.. o varför ska ja då sitta hemma ensam, därför åker jag med dem o roar mej litt där =D  hade ju planerat att vara hemma om de nu mot all förmodan skulle komma.. men nu behövs ju inte det.



 Nu håller tejpen på hakan att lossna! Jag är litt nervös för vad som döljer sej därunder... spännande.


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards