Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av mArrA$ - 18 juli 2009 15:00

Kära nån.. =D var ska detta sluta.. Först blir man "nerklubbad"  av pojkvännen med golfklubba så man får hack i hakan, ( ni som hängt med vet ju vad som hände, Han slog mej alltså av misstag rakt på hakan i en runda minigiolf så den sprack lite ) .. haha.. å sen så har man så mkt utväxt på skallen så man ser flintis ut.. o nu detta! tssss..

Charmigt värre va ; )


Tog mej en husmans nu i morse.. o vips så bet jag bort halva min framtand som e plast..Alltså EN DEL av tanden e plast. Sprang nämligen in i en kille på gympan i grundskolan, han fick åka till doktorn o ja in till tandläkaren.. min tand fastnade i hans panna!.. haha,, Siiiiiimmmooooon! =D jahaja, skoj.. nu ska man gå så här tills man får en tid hois tandläakren.. rätt fränt ändå ; )


Till råga på allt så SVALDE JAG DEN!!!


Jävulskt bra bild va ..*asgarvar*

Ja man blev ju mätt i dag också då.. ; )


Så blev man bjuden till krokomsviken ikväll o dricka lite gott o spela brännboll.. nja, ja tror ja skippar va.. skoj o va bland folk då. Nä ja ska på bilbongo med svärmor ja o kamma hem storvinsten! Ahhh då kan man sätta protes ju! *skratt*


Idag har jag verkligen suttit ute å tagit vara på solen.. mmm solat i typ 3 timmar, brun? njjaa lite röd kanske på sin höjd.. inte mycket att hurra för.


Nu ska ja hoppa in i duschen sen ska ja cykla iväg på Hissmofors.



Av mArrA$ - 18 juli 2009 12:24

Läser i tidningen att Blender spelar på Sandvikens loge igår! hmm ja hade ju skrivit fel i min kalender.. va skoj! Då blir det ju dans! äntligen.. längesen nu. Först så tar vi oss en promenad ( nicklas går o jag cyklar därför..  )  till Nicklas far o hälsar på.. där blir vi bjudna på fika, en glass å the.. mmm, magnum med krossad choklad.. inte dåligt ! *ler* Carinas ena grabb är på väg hem från Umeå med motorcykel.. Han heter också Nicklas =) Vi möter honom på uppfarten när vi precis e på väg att CYKLA hem.. min Nicklas hade nämligen fått tag i en cykel md hjälp av sin far.. en jättefin moutainbike utan större fel på för 500 kr! I vilket fulla fall så vill Nicklas hänag med oss på Blender.. så vi åker alla tre o visst de blir en skojkväll, meen inte av de bästa kan ja väl säga. Inte vet ja vad som inte klickade?? kanske magnetfotlänken på mitt högra ben? ; )

Nä idag skiner solen.. så nu har man inte lust att sitta här inne!

Ikväll blir det HÄGGENÅS o bingo med 75.000 Håll alla tummar nu kära bloggspanare! Då ska ja bjuda på.. ehh eumm.. ja just de.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards