Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av mArrA$ - 14 juli 2009 22:30

Suttit o kollat vilka hotell vi skulle kunna tänka oss bo på nu då när vi åker om drygt en månad.. lite mer. Vi har typ 3 alternativ, alla då med All inclusive, 2 st **** = fyrstjärninga. . Ska köra uteslutningsmetoden i morgon så får vi se.

Tanken på att vi snart ska resa igen ger mej lite panikkänsla, jag ska fan i mej ner några kilon innan, lade ju ut när vi kom hem..väger ju typ 2 kg mer nu!! .. herregud som man kommer äta o dricka under 2 veckor. Jag har ju faktiskt tränat en hel del, cyklat o så..

Därför..

 Tog vi oss en hård långpromenad ikvällsvädret också innan vi satt oss framför tvn, det va härligt.. skönt att andas frisk luft efter regnet fallit..

Smaskade i oss ett gäng söta jordgubbar under filmen,  mmm så gott de va..

 Herregud Filmen fick mej at tänka på hur lite tid man har eg, och att man ska ta vara på ALL tid tillsammans.. Kära nån jag vill göra allt med Mr Nicklas Berggren! Gärna igår.. Jag skulle säga JA JA JA om han friade! ( Och det vet han )  För denna gång känns det verkligen att det är sååå rätt, i mitt hjärta. Och det är sååå enormt besvarat.. mmm.

Barn! Vi ska skaffa oss flera söta ungar som springer omkring.. iallafall 2 vill vi ha =D

Husköp? jaa de går ju varken framåt el bakåt.. ligger kanske lite på is just nu men.. när vi minst anar det så dyker VÅRT hus upp. =D

Oh så kärlekskrank ja blidde då..

Nää nu ska jag inte sitta här någe mer o pladdra utan krypa ner i sängen brevid denna pudding.

Av mArrA$ - 14 juli 2009 22:19


Meeeeen guud vilken fruktansvärt bra film!!

 åhhh ni bara måste se den!! Seven Pounds med Will Smith!

Jag tror jag grät floder i en kvart där på slutet! Men oj, vilken fin film.. nog bästa jag sett må ja säga.. =S

En sån här film a bara inte kan sluta tänka på.. kära nån, ur ska man kunna sova nu?? *snyft*

Av mArrA$ - 14 juli 2009 18:14






 whats goes around, comes around.. 


Vad det hela handlar om är, att jag är så otroligt lycklig nu och har ett så förbannat innehållsrikt liv jag lever, o de kan störa andra.. varför inte bara låta mej få ha det?



Nicklas, vad skulle jag göra utan dej??!! Du är verkligen mitt allt...Älskar dej så otroligt mycket!


Han är:

 

Av mArrA$ - 14 juli 2009 13:03

Hej o hå! Det blir lätt så här när man jobbar intensiva helger.. man har ju inte alls tid eller lusta tt sätta sej framför datan. Min lediga dag.. och solen skiner.. INTE! Regnet öser ner.. ursch. Vaknade ju av solen i morse, men sen blev de så här.. ?  Jaja, bara till att njuta av att man iallafall slipper jobba.. =D


I Fredags så hade vi främmande som sagt var.. Min arbetskamrat Sara Och hennes kille Nicklas kom ju förbi på grillat o lite öl. Vi åt skinkschnitzel, klyftpotatis, baconinlindade champinjoner med renost i och vääärldens goaste gosås alltså! DEN är beroendeframkallande.. ojoj.

Men alltså vilken kväll det blev?! hahaha.. alla samtal slutade i samma ämne hela tiden  *skratt* ; ) Ja, men de va faktiskt skoj.. det måste vi göra om tycker jag. Ta en krogrunda tillsammans framövers..

Här kommer iallaafall några bilder:







DAGEN EFTER:


JAG VILL LOVA ATT...

Det var inte liiika skoj att stiga upp kl 06! dagen efter för att ta sej en 20 minuters lång cykeltur på jobbet ska ja tala om.. 14 timmars arbetsdag dessutom!  =S Kände sej lagomt fräsch o fick bara lova tt ta denna bilden.. alldeles rödögd va ja, men de syns ju inte riktigt på bilden.. men dagen gick bra till min förvåning.. sov på mina två raster o sen va ja fit for fight igen.  Man e väl ung.. fortfarande.. ehh hoppas jag.



So long!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards