Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av mArrA$ - 4 juli 2009 19:32

Det blev några intensiva sköna timmar där nere på bryggan, sen drog det kalla vindar.. tog på mej filten o somande där.. mm ljuvligt!

hoppas det går bra för mitt hjärtetroll att kocka då.. Längtar tills han kommer hem!

Jag älskar den här känslan av att sakna honom så mycket! Den ger mej bekräftelse på att de vi har, är helt bortom vad jag någonsin upplevt förut.


Jag har inte ätit någon middag ännu heller.. vet inte vad man ska äta, inte sugen på nånting i värmen ju. Bara törstig.. jättetörstig, hela tiden.


Nä nu ska ja se om de e någe bra på tv.. Lördagskväll, härliga kväll.




Av mArrA$ - 4 juli 2009 14:32

mmm solen skiner äntligen igen! Ligger på balkongen o springer in med jämna mellanrum för det är såå hett! ojoj..Men ja njuter, skönt =D


Jag följde inte med Nicklas till Olden o på Countryfesten idag.. ja orka inte mej upp i tid.. sen hörde jag de ryktas om att det är förbannat mkt mygg o knott där, så njaa.. jag har det bäst hemma då. Hoppas ni får det trevligt där borta. Jag saknar ju dej redan vännen!


Jag är sjukt danssugen nu! ojoj, ja längtar tills på Onsdag.. då ska ja o en kille ja känner iväg till Hällesjö, KANSKE om han inte jobbade nattskift. Annars är det ju Jannez till helgen också.. på Sandviken.


Nä nu måste ja gå om man ska få någe sol idag.. !



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards