Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av mArrA$ - 3 juli 2009 14:13

Trevlig Fredag.. ; )


Idag är jag äntligen ledig och då vägrar solen att titta fram! Vad fruktansvärt typiskt då.. hela veckan ha de vart strålande väder ju!

Idag ska vi nog äta tacosgratäng.. längesen då.. smarrigt. Funderade på att bjuda hit Sara Emma o Pe, kanske ta oss ett glas vin till maten ikväll.. Blir nog lungt om man ska iväg  morgon.


Det är ju brännboll här på Grönänge i morgon, sen pub på Hägra kvällstid.. Hmm hade ju vart skoj att gå på. Men vem ska ja gå med då?? ehh ingen typ.. så därför åker ja istället =/ NU fick ja rapporter om att det är förjäkligt med knott o mygg där.. ursch ursch,de ogillas ju! Ja, jag får se hur jag gör helt enkelt..


<><><><><Nu börjar jag bli hungrig också><><><><>


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards