Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av mArrA$ - 9 juli 2009 13:48

Smidde planer på arbetstid. Sugen på något skoj...


Så Sara hängde då med mej hem efter kjobbet och åt en bit mat, ja slängde ihop köttfärsbiffar o till det åt vi paprika o tomater och en god vitlöksdressing på creame fraiche. Kl 18 kom Nicklas hem från jobbet och då for vi till Tulleråsen på bilbingo! Stämmningen var på topp.. var nära fleera gången men nädå! Inte en krona kammade vi hem någon av oss! Man blir inte lite less heller.. *suck*


När vi kom hem så var det mörkt i lägenheten, gick runt o tände några lampor.. ursch va jobbigt att det redan e på väg mot mörkare tider.. jag vet vissa vill ha vinter nu! men fy va hemskt tycker jag.. ja avskyr verkligen vinter o kyla.. har faktiskt inte frysit så mkt en sommar som i år..

Sen tog vi oss en fika och tände lite ljus = Mysvarning ; ) .. och spelade kort Kl blev typ 24 innan vi kom i säng o somnade gott... tätt intill.  


Jag tänker inte ens berätta hur länge jag sov i morse!! pinsamt typ.. men ja va verkligen trött! nyvaken.. mm ungefär. Brorsan ringde o vöckte mej kl 11.. men herregud ja måste få sova ut.. höres sen!  =) Härligt att ditt yrväder kommit hem igen iallafall.. nu vet ju vi hur hon fungerar de lilla bustrollet!


har tvättstugan idag, ska nog sprinag ner dit o sen göra nån mat.


Hoppas verkligen på sol och fint väder i morgon för då ska vi grilla tillsammans med ett par bekanta!



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards