Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av mArrA$ - 15 juli 2009 16:47

Jag är verkligen inne i en skiftande period just nu.. därav mina konstiga inlägg.. skulle jag tro =D

 Ena stunden är allt toppen, för att i nästa.. ja, jag känner mej helt nere liskom. Men de brukar gå över.. Vissa personer påverkar mej så att jag bara känner mej ledsen, tar ALL min energi.. och nånstans måste det ut. Tyvärr får hela Sverige reda på det.. men ja tänker inte på det så mycket.


Nu ska vi bara äta, sen ska vi åka till Nicklas far o Carina en sväng.. herregud man får ju nästan dåligt samvete för att man inte vart å hälsa på er heller.. men allvarligt, ja ha inte orkat.. ledsen.


Det blir typ allt eller inget.. alla tankar samlas på hög o sen brister de, de brukar gå till på det viset..


Jag har skaffat mej en bilddagbok också för den som är intresserad..

marraz heter jag där..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards