Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av mArrA$ - 16 juli 2009 23:44

Tog oss en promenad Nicklas o jag direkt när ja slutade jobba.. gick längst vattnet ohch bara njöt. Bleb ooootroligt sugen p att fiska! Kasta å tbara få ta in en gädda!  Tittade på alla helt sjuka snygga hus som ligger vid Sandnäset.. den nya gräddhyllan här brevid, det byggs o byggs.. bara nya  flådiga villor tar plats, den ena värre änd en andre.. Det hade regnat och  det låg en supervacker regnbåge över oss, en mkt skarp.. snacka om faschinerande? Vad det är... varför den uppstår o så. När man var liten så blev man ju itutad att det fanns en skatt i varje början/slut av regnbågen..mmm kans kanske, får man nog aldrig veta. 



 Sedan på en gång när ja kom in så satte jag mej på motionscykeln 30 min o tränade mina armar lite!  Med lite tur så hinern jag bli beachbabe 2012! *haha*


Sen tryckte jag 4 st husmans med aromat o kalkon.. ja skulle lätt säkert kunna få i mej ett helt paket.. så gott e de ju.



Av mArrA$ - 16 juli 2009 00:26

Min lilla Doris..

Ikväll så var vi på bingo Jag Nicklas o Sara... vann Ingenting tyvärr. Men vädret var toppen o fika i paus va gott ; )

Nu e de gonatt!



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards