Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 2 november 2010

Av mArrA$ - 2 november 2010 10:43

Fick blommor och choklad i går!  

Samt en fantastisk middag.. Fläskfile och tsatsiki, rostad squash, paprika och lök.  

Har idag haft en riktigt skön sovmorgon tillsammans med min vän, men nu har han åkt och arbetat, själv börjar jag 12 idag.

Det är andra natten typ denna vecka jag drömmer om att jag får magsjuka?! Vaknar och vill spy, magen känns inte bra..urk.


Igår var vi också iväg på Dollarstore i Svenstavik, 3 timmar senare och 1000 kr fattigare! Vi skulle INTE ha några problem att åka på en riktig bilsemester tillsammans i varje fall "sommaren är kort".. ;) 

Men ack så roligt de var, och inte klagade han en enda gång att ja sprang omkring som en yr höna där!? runt runt, varv efter varv, Handlade sängkläder  ( rosa med hjärtan..) haha ;) En vit adventsstake, En vit nött upphängningstjosan som man kan hänga muggar, köksredskap, lyktor o annat fint på. En vit shabbad bokstav = E En svart väska med en döskalle och nitar på, en limegrön öljettkappa till köket, vinglas, armband, strumpor..tvålkopp med rosor, ja en massa annat skoj.


Jag funderar på en tatuering igen..inget ni bloggläsare får nys om VAD och vart.. eller när ;) 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards