Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 13 november 2010

Av mArrA$ - 13 november 2010 14:02

Blev tillfrågad att hänga med ut ikväll!! ahh Varför skall man va sjuk.. *suck* De skulle visst på sexparty innan .. hade ju vart klockrent! ; ) Nä, det blir nog inget.. jobbar till 21 så, men vad vet man Marras har ju fått spontana infall förr!

Men med den här hostan o en äcklig rinnande snok känner man ju se inte direkt upplagd.. jaja, den som lever får se. 

Av mArrA$ - 13 november 2010 13:35

  


Lägenheten är städad, sängen är renbäddad, diskberget är borta.. allt är så fint nu! Det var en fröjd att komma hem efter arbete.. fast att jag ska iväg ikväll igen, 16:30-21.. phu, jobbiga delade turer. För två år sedan kom jag visst hem till dukat bord såg jag, också delad tur den dagen.

Faktiskt skoj att kunna gå tillbaka o läsa hur livet såg ut då.. 


I morgon är det äntligen Söndag.. och det innebär att Daniel kommer! ja, inte KOMMER ordagrant då ;) U little perv.. haha. Nä, skämt Åsido.. jag har saknat honom jättemycket!Okej, jag har saknat hans dator!!! *skratt* nä vi har faktiskt inte träffats så mycket denna vecka.. mestadels pga att jag har arbetat kvällar och han har haft sitt att göra. Jag tror det är nyttigt att vara ifrån varandra, jag älskar särbolivet.. faktiskt. Jag tror det skulle dröja igen innan jag blir sambo en 3:e gång och förhoppningsvis sista! 


Nu skall jag försöka få mej lite sömn innan det är dags att bege sej igen.


Gör som mej.. gör allt dumt, ångesten brukar gå över efter ett dygn i bästa fall ;) 



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards