Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 25 november 2010

Av mArrA$ - 25 november 2010 23:58



-Älskling, jag vann en tävling på jobbet! jag tog ett jättefint pris.. till dej! haha..du e fan bra söt ;) Priset låter verkligen.. eumm.. ja.. jättefint! Beige, design..ett set liksom. *blink* 


I morgon ska vi åka runt och kolla på lite bilar, OM jag har turen att den är kvar ska jag provköra en silverfärgad Volvo S40 istan.. S40 eller V40 blir det iallafall.

Nämnde jag att jag ska köpa en riktig bil? Just nu har jag en typ.. låtsas. 


  


Hittat en del på blocket, men ojoj.. det är verkligen inte lätt. Finns alldeles för många! men jag har ett tak på 60 000 kr ungefär...I den prisklassen får man nog en relativt fin bil väl... 

Annars så ska vi åka söderut och kika.. utbudet var aningen större där.

Passa på att semestra lite innan allvaret tar form..

På tal om det så var jag och tackade mina chefer med fin Åre choklad idag!

Stoooort tack för de kanon referenser de gav mej..

MEN..

Tråkigt nu att hela elitkåren snart är borta från Krokom.. ;

Okej, den bästa av de bästaste bästa A självaste coola hårdrocks-elit-kårs-bossen ÄR ju faktiskt kvar.. du kan säkerligen styra upp hela stället själv din lilla pruppsnurra! 





 OCH man skall stödja 

  

 Bröstcancer fick jag för mej förr att det berodde på alla dessa skitdeodoranter som vi kvinnor använder oss av.. kemikalier som gick direkt in i bröstens körtlar. Jag tror det var på tapeten angående det..

Ja, vad vet man..? 


Bröstcancer är iallafall något man som kvinna inte ens önskar sin värsta fiende..

Och lyssna aldrig på rykten..

om dem nu inte visar sej stämma såklart... då är det ju inte ett rykte längre..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards