Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 27 november 2010

Av mArrA$ - 27 november 2010 23:49

  

Snart slår klockan om och då blir det Söndag! Av nån konstig anledning så har jag Lördag i morron, har helt kommit ur balans.. kanske för att jag arbetar Måndag och det känns som helg? 

Jag har inte städat, inte gjort advent.. inte badat katterna och inte heller köpt glögg och saffran. 


Jag letar mej dödens less efter bilar åter bilar! Bra skit vill jag ha..

Igår var vi in till staden, runt på lite bilaffärer och provkörde några olika bilar.  En Volvo s40 -02, en mindre modell av en Chevrolet -05 och en Peugeot 406 -04. 3 helt olika bilar, olika skick..samma prisklass, svårt. Volvon gick mycket bra, var superskön att köra. men den var inte riktigt i fint skick utvändigt. Sen så Chev, den hade bara gått drygt 3500 mil..kändes som en större småbil, säker på vägen och det var härlig komfort..men den tilltalade mej inte riktigt samt att det var automat. Sen Peugeot, den var också kanon att köra, pedantiskt skött invändigt och utvändigt.. 11000 mil, en ägare. Men ja vet inte.. Jag har fastnat för s40, så till veckan har jag bestämt att åka till Dalarna och titta på en likadan som verkar vara i riktigt fint skick -01, 69 000:- Okej, taket höjdes, men det fick ja ta i beräkning. 


nej, nu måste jag sova innan det är dags för en lååång arbetsdag! 

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards