Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 november 2010

Av mArrA$ - 20 november 2010 00:13

Jag tycker inte om julen!.. den är hopplös, har alltid vart och inte minst detta år. Allt känns bara fel, jag tänker banne mej inte ens ha en gran! Jag vill bara dra ett täcke över och ligga där tills skiten har passerat.. jag säger som en "vän" skrev så vackert.. Nu ska den där chister "fucking" Sjögren hälsa julen välkommen igen!

 Okej, FUCKING satte jag dit själv.. jag gillar att sätta känslor på. känslor? 


När jag bläddrar bland gamla inlägg från julen så visst.. jag ler lite. Men alltid känner jag samma eländiga panik, därför har jag bestämt mej för att bara inte tycka om den...iår. Jag känner mej ensammare än någonsin.. finns där inget ställe för uteliggare som jag kan besöka? Få mej en skinkstut med lite äcklig senap på.. glögg som är så stark att jag spyr av bara doften! En tomte som jag kan stopp ner i den där jäkla säcken och knyta igen.. för all framtid! Kom inte hit med dina röda kläder och lura mej att jag ska få en.. IPhone eller nåt annat skit! Jag vill ändå inte ha något av dej din lilla.. ehh okej, nu tror jag ju inte på tomten.. euumm..



Jag gillar inte ens rött..


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards