Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 30 november 2010

Av mArrA$ - 30 november 2010 23:21

Jag ÄR onormalt trött! Sitter jag inte i soffan så ligger jag i sängen.. ångest då Daniel sitter på golvet och stretchar sin, äh trams! ;) Idag så har vi vart istan o handlat lite mat och annat livsnödvändigt.. ja som schampoo och duschkräm. Måste sova nu för i morgon går tåget tiiidigt, kl 06 från Ösd och hur ska man orka ta sej upp då då? Och, nej ingen parasit i min mage än så länge.. ingen som gett sej tillkänna ännu iallafall! Hoppas verkligen att man slipper.. det är så sjukt vidigt!


Nattinatt

Av mArrA$ - 30 november 2010 11:02

Ligger i sängen och är bara för trött.. kan de vara möjligt att vara så här seg? Igår när jag kom hem från jobbet och klev innan för dörren så fick jag en uppskattad överaskning.. Daniel hade städat hela lägenheten! Det uppskattades så sjukt mycket att tårarna brände bakom ögonlocken. Jag har ju nämligen vart så trött och lat sista tiden att ja bara helt enkelt inte orkat ta tag i nånting. Tack älskade!


Nä jag får skriva senare eller nåt.. jag måste banne mej blunda. 


  

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards