Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 7 november 2010

Av mArrA$ - 7 november 2010 22:05

Helgen som passerat har vart minst sagt speciell.. Igår den 6:e Nov så var det ett helt år sedan älskade mamma lämnade jordelivet! 

Jag arbetade, så det blev som sagt inget besök på hennes grav.. tände istället ett ljus här hemma intill ett vackert fotografi. 


Innan ska ja berätta vad som hände.. jag var på Törners istan och fikade ensam. Satt där i hörnet och ägnade henne en del tankar, ringde min bror och frågade hur det gått för resten av familjen. Sitter och funderar på om jag ska be personalen ge mej ett nytt ljus och tända på bordet eftersom det gamla hade brunnit ut.. men låter bli. När jag ska stiga upp och gå därifrån så slår jag i mitt latteglas i ljuslyktan som går sönder!?


Ja, detta glas glas glas.. 


  



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards