Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av mArrA$ - 3 februari 2009 20:52



Gräla är trist som fan...


Jaha, Vi blev sura på varann i eftermiddag här..tjafsade om money money money. Han tycker jag handlar för mycket till hemmet, eller inte riktigt så heller.. utan mer att jag INTE tänker mej för.. istället för att lägga undan o kaske spara en slant eftersom ja inte vet månad för månad vad jag får ut. Men samtidigt är det ju de enda jag gör.. små saker lite då å då. Jag gör ju hellre det än att köpa kläder som ja gjorde förut.. oj, ja ha ingen aning om när jag köpte ett plagg sist, säkert nån månad sen iallafall.. min hobby, mitt intresse  är att  dona på lite hemma.. ja menade på att herregud, alla har väl nån form av hobby eller? och ALLT kostar. Nä men Nicklas har ju tydligen ingen hobby.. han snusar ( om han nu tycker det är skoj vet ja inte =) Nä men om man har skoter kostar ju skjortan, meka och styla bilar, jakt, pyssla, dansa, trädgårdsarbete, husdjur, tvspel, musik.. ja U name it! Nu råkar ja gilla o dona i hemmet.. o då blev det lite fel där i vår kommunikation.


vad gör marras då? joo jag åker till stan igen!! ( har ju vart där en sväng idag redan ) In på Ixohouse för att tröst shoppa typ, sjuk känsla det där.. sen smyger sej ångesten på efteråt.. jag har ju redan handlat på traera idag för 300:-!!  shit happens, Vad jag köpte?



En ängel som Ska upp på väggen imorgon

Tidningskorg ---> 79:- billigt va?

Till mina kissar! Hmm meeen Wilma vilken blick då... =)




Glömde tala om att jag också köpt en liten försoningspresent till Nicklas.. +  att ja ska steka en hjärtformad ( köpte en sån där stekgrejsimojs som är har form av ett hjärta )  omelett tills han slutar jobba inatt!


Ja e ju rätt go trots allt.. hihi



Av mArrA$ - 3 februari 2009 15:38

Klickade precis hem dessa två vinnande auktioner! Herregud, man kan ju lätt bli besatt av detta. Klockan, som är en liten väckarkläcka gick för 165 kr och asken med monogram blev min för 76 kr... sen tillkommer frakten också.

Båda prylarna är nyvara och kommer från danska chic antique..





Aldrig nöjd.. jag blir aldrig nöjd..


Veronica maggio som spelas just nu =D

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards