Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av mArrA$ - 8 februari 2009 10:45

Nu vaknade precis gubben, han blev typ sur för att jag inte väckt honom eller gjort frukost.. utan istället satte mej här, hihi.. vad gör man inte, bloggalen som man är!


Herremingud vilket snökaos det är ute!? Det har säkert kommit två dm sen i går..




 

Blender i Fredags var skoj illafall, nu längtar jag tills nästa Fredag och dansmaran i Övik!!! Roligt att få träffa gamla dansare därifrån som man inte dansat med nu på hur länge som helst!


Vi ses där kanske???



Nu ska ja gå till köket o pussa på surisen som står o plockar fram frukost..

Av mArrA$ - 8 februari 2009 00:46

Vi har precis kommit hem från Rickard och Kerstin där vi vart o hälsat på ikväll. Hade mkt trevligt, lagade lite mat tillsammans, eller grabbarna gjorde väl o vi brudar satt väl mest o kika på. =) Fläskfile´hemlagade klyftpotatis, smörstekta champinjonger och en suuuupergod Löksås!.. mmm Sen såg vi på Melodifestivalen o åt massor av godis!! Deltävling 1.. som tyvärr blir bara sämre o sämre i mina ögon sett, alla går ju snart vidare?? vad är meningen liksom?.. men av dessa låtar så tyckte jag iallafall Emilia var bäst, Okej Alcazar också faktiskt va riktigt bra.


Sen så satt vi mest o surra, Rickard o Kertin drack några öl.. Nicklas o jag som besämt oss för en "vit Februari" hehe..höll oss till cola =D Nädå,  inte så men vi kände bara att vi ville ta det lugnt.


Vi hade iallafall jättetrevligt, vi ska bjuda dem på lite tacosoppa framöver har vi lovat.. jajamen.


Nu iallafall så ska vi se på en film så här mitt i natten! Lånade typ en si så där 12 filmer av dem.. då har man ju lite att kolla på om man inet får jobba vill säga.. paniken stiger lite i kroppen minsdann.. fortfarande inget jobb! Intalar mej att det kommer...


Hörs i morrn..


Sov gott allessammans!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards