Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av mArrA$ - 4 februari 2009 19:11

Mina bilder, leta i mapp 6, bild 6 och här är den.. =D


Bilden föreställer Polarbageriet i bredbyn, tog lite foton från byn en dag efter jobbet, som lite minnen att jag faktiskt bodde där i sex år.. sen flyttade jag till Övik.


Av mArrA$ - 4 februari 2009 15:41


Ja kära ni, vad ska man kalla denna lilla romantiska plätt då?.. meen håller ni inte med om att det ser liiite ut som ett hjärta =) haha, ja ni som funderar på att köpa något liknande till er partner o överraska.. do not!

 


 I paketet var det iallafall ett doftljus med texten:


 KÄRLEKENS LÅGA

Den flammade plötsligt upp. Du gör mej knäsvag och jag vill aldrig släppa dej. Du är helt underbar.. du är ljuset i mitt liv.


 Men det är väl trots allt tanken som räknas..


"Spöade" honom i kortspel innan de var dags att åka o jobba passade på att ta ett kort på min nyrakade goding! själv sitter ja här o har ingen som helst aning om jobb! Ringde precis o det verkade vara hur lugnt som helst ju.. inga sjukdomar där inte.. blir så nervös att inte få jobba så mycket varje månad.. men de ska väl bli ändring på det snart.







Ikväll ska ja färga håret..

Av mArrA$ - 4 februari 2009 12:37

Idag går bäst förredatumet ut på.. våran lättfil. Köpte den i går med kort datum på Willys, 1 st. hihi, intresseflagg!! 


Bildbevis på hjärteägget kommer senare idag, *skratt* det såg så långt ifrån ut som ett hjärta vill ja påstå! meeen det är ju tanken som räknas, o han blev jätteglad o tyckte att ja va goaste i världen! Sen bad vi om ursäkt o mena på att så här får det inte bli av en struntsak.. men samtidigt så tycker ja att ekonomifrågor är absolut ingen struntsak.


Nu har hanen precis duschat o står brevid mej o doftar gottigott.. oh fy fan *skratt*  om han ändå kunde klä sej istället för stå här brevid o dansa så paketet flyger omkring! haha.. nää han e så söt så, ja måste nog gå å krama på honom lite!



See U later



Av mArrA$ - 4 februari 2009 00:37

Tänkte bara kila in o säga godnatt o sov gott till mina kära bloggläsare.. Sa jag föressten att bilen gick igenom besiktningen idag? .. Å gladast va nog räven! hej hå.. nu får den minsann rulla tills den klappar ihop! Om en halvtimma slutar Nicklas, har slagit in försoningspresenten som ligger på köksbordet o väntar. Ska också snart steka hjärteägget.. hihi. Hmm varför kan inte karlar komma på tanken så här emellan varven? Ja menar, jag anser ju att de va han som va bråkig, å sen köper jag present?.. jaaj.. så är det.



Natti natti


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards