Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av mArrA$ - 20 februari 2009 00:25

Tog mej ett hett bad i hopp om att få lite värme i kroppen, det kunde ju slutat i katastrof.. Marras höll nämligen på att tuppa av där inne, i hettan så bultade kroppen, huvudet dunkade o jag kände hur allt bara blev lite mer o mer  svart,  la mej raklång på golvet o det kändes som hela världen försvann under mej o jag ville bara spy!..Hade kunnat gå illa om man legat lvar i badet. Svimmade inte tack o lov.. det hade ju varit onödigt, sen kan det göra så ont också.  Tog mej till köket, svepte ett glas vatten.. har inte fått i mej nån näring alls i dag nästan.. joo tre rullrån =D  Fy.. det suger i magen nu... önskar man hade typ nyponsoppa hemma eller nåt sånt.


När jag var yngre kommer jag ihåg att ja svimmade titt som tätt, ofta var det iallafall.. och man kan  faktiskt slå sej riktigt illa. Frågar mej alltid. hur hamnade man under stolen o sånt?? Man må ju bli helt lealös i kroppen?.. Stod å väntade på bussen en gång, tuppade.. vaknade under ett räcke på en trappa som var mycket lågt.. förstår inte än idag hur jag hamnade där? Med sneda glasögon o kritvitt ansikte så tog jag mej med stappliga steg hem till mamma igen.. mötte en man på vägen, bad honom hälsa på bussen att jag var dålig.. ehh han må ju trott ja va hög eller nåt. haha.. ursch. Berodde då på mitt låga blodvärde.. nu är ja ju sjuk, en annan historia.


Nu slutar snart min vän! Har saknat honom heeela dagen..



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards