Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av mArrA$ - 9 februari 2009 22:38

habbala habbala.. Marras ha vart på andra gången av sin medtitaionskurs.. denn gång var jag lite mer okoncentrerad tror jag, o trött efter att ha jobbat en hek dag. Nickade till där mellan varven när vi satt där rakt upp o ner i själva nuet.. härligt. Va nog inte såå närvarande som man skulle vart men.. det gick ju bra ändå =) Man tar sej själv egen tid, det är vad som räknas för mej.. att varva ner o inte tänka på nånting alls..


Nu sitter ja å väntar på Nicklas, han fick sluta 23:00 ikväll. Han ska nämligen gå förmidag + eftermiddag i morgon stac.... ahhhhhhhh måste kuta in i köket!!


haha.. hade glömt att jag satt på mat till nicklas matdosa tilsl imorgon! korven som skulle sjuda i 15minuter råkade visst KOKA i typ 45, sprickfärdig.? oh ja.... ops, var bara att slänga i en ny.


Har vart o tränat idag också =D


Bäst att gå in å vara på plats i köket nu de närmsta 15 minuterna..

 *gone*


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards