Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av mArrA$ - 6 februari 2009 09:25


Sängen var stor och tom när jag vaknade... Nicklas har nämligen åkt för att hjälpa sin syster med transport av sin häst till veterinären.. Den har tandvärk, illa. Har eg ingen aning om när han dyker upp, lagomt till lunch kanske.. 


 Just nu ligger Sötdoris i mitt knä.. jag blir dock tokig av hennes tovor i pälsen!! Jag klipper o klipper men på någevis finns de ändå kvar.. vet inte vad man ska göra, borstar ju henne ofta också, det tycker hon ju inte om.. men eftersom hon är så långhårig är det ju ett måste. Ändå tycker jag att ja haft tur när gäller långhåriga katter, de fick jättesällan tovor.. men nu, oh va drygt.


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards