Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av mArrA$ - 17 februari 2009 22:47

 


kära nån Jag bara måste berätta.. kan påpeka utan att vara speciellt ingående. Det larmade på ett rum ikväll ( dock ej urstädat ännu ) och personen som bodde där lämnade jordelivet häromdagen!!! Det larmar på sökaren  alltså SAMTIDIGT som jag står inne i köket och drar ett streck över personens namn i en pärm vi har?! tänker tanken att jag måste nog sudda bort namnet ur pärmen eftersom personen inte finns längre.. PRECIS PÅ SEKUNDEN då går larmet liksom..på sökaren som ligger brevid mej på bänken --->  scary.


Blev skitskraj o vågade knappt gå in för att kolla ( rummet är ju låst för tilfället  ) Ropar på min arbetskollega, vi blev helt skärrade bägge två! Tillsist så kollar ja läget, o det visar sej vara en golvlarmmatta som gett utslag, den reagerar när någon står på de?? ehh.. 


sammanträffade? Tillfällighet?  eller ett tecken på att andar finns omkring oss?  Jag finner ingen förklarning till det hela.. tekniskt fel? mmm sure.






[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards