Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 1 december 2008

Av mArrA$ - 1 december 2008 22:44

Då var det helt plötsligt December månad

Satt precis o kolalde på Boston Tea party.. oh men herregud att folk kan skämma ut sej på det viset!? Jag pratar såklart om paret där som hade sex i bakgrunden, marras blev lite småäcklad faktiskt.. =S uhh ( hoppas man inte ser ut på det viset i bingen minsann ) .. haha, tack o lov! ---> fick bekräftat av min man att så var INTE fallet =) tss.. Men att man kan ställa upp på någe dylikt då? Skulle testa om man kunde mäta sex, i olika tempon som motion.. ? Typ, hårt sex ni vet.. ja det likandes som att mannen cyklade i tufft tempo, medans det var lika ansträngade för kvinnan som en storstädning av kåken. Ja nå så dumt.. =) Ett blowjob var lika ansträngande för mannen som att ta en dusch och som att diska för kvinnan. Sen om kvinnan gjorde en ritt så var det jobbigare för mannen ändå?? ehh.. knappast va. Ja nu blev vi väl allmänbildade i Marras dirty world.




Annars blev jag utringd på jobb kl 11 idag så jag hann inte skriva blogg som det var tänkt..  här kommer iallafall några bilder på gårdagens shoppngtur i stan.. ja, vi var på Ixohouse.. IGEN =)

 

Nu har jag fyra sådana tomtar, denna är av storlek större än de andra. jag har ställt dem på olika ställen i lägenheten nu då, hihi.. En på tv:n..

En på låddan

Denna han sitter på gardinstången.. ( har inte hunnit byta gardiner heller )

Och så den som ja har i köket då.. +  att vi köpte dessa tre tavlor med vackra vintermotiv, ramarna r gjorda av gammalt bråte.. mm me like a lot.

Ett doftljus och röd pärlsand..

Våran nya adventsstake som står på köksbordet. Hoppas ni hade en trevlig första advent, vi kökade tacos o tände första ljuset.. myspys då. Tänkte jag skulle torka lite äppelskivor o lägga i staken också.

 

  Sen detta röda klot med lampolja i...



Fan ja tror ja håller på att bli förkyd igen?! Har verkligen inte råd att vara hemma.. Det måste vara Jämtlandsklimatet ja ej tål, ja brukar ju inte vara så här förkyld inte ?

Nu ska jag också krypa till kojs! Natt natt...


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards