Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 14 december 2008

Av mArrA$ - 14 december 2008 20:16



Ojoj vilken fruktansvärd helg alltså.. jag har hållit på att knäcka mej själv, igen?! O såklart blir man skraj.. jag vill verkligen inte klappa ihop igen?! Men vi har vartit så undrbemannade på arbetsplatsen o det har bara strulat, stress stress å åter stress! jag pallar inte sådant nu verkar det som, jag anatar jag nått gränsen EN gång och det behövs inte längre mycket för att min kropp säger ifrån. I morgon är jag ledig, hoppas jag bara kan ta det lugnt då o inte tänka så mycket på jobbet..

 Ska boka tid hos en massör, jag har så ont i rygg o nacke. Mjukas upp lite kanske mycket känns lättare sedan.


Men jag ler fortfarande =)

My dear reasons 


  • Världens bästa sambo
  • Mina urgulliga arbetskamrater
  • Kissarna som gör mej glad när man kommer hem
  • Att jag fått shoppa de mesta ja vill. =) hihi
  • Mina vänner.. som ja alltför sällan hörs med =/
  • Faktiskt av att skriva av mej här i bloggen



Ikväll har vi haft främmande, bjöd hit Nicklas mamma, man o syster Sara på middag. Nicklas hade lagat file´gryta med syltlök, ölkorv, vitlök o minimajs.. mm den va jättegod. Kokt potatis till det dårå.. till efterreätt blev det världens goaste kladdiga kladdkladdiikladdekaka med grädde.. sen spelade vi kort o drack glögg, mycket mysigt vill ja lova =) Hela tjocka släkten provade min träningsmaskin också! haha.. inte många "drag med benen" innan de kom klagan om att det kändes i låren minsann.. =)


Sen var det ett berg av disk, men vi är ju som ler o långhalm... gör ju allt tillsammans =) hihi Diskade sida vid sida, då gick det undan mån tro. Så nu slipper man ju det i morgon.


Igår så var vi in till stan, jag hade tre tim ledigt från jobbet. Då stack vi på Ixohouse o shoppade julsaker, de va nämligen 50 % på lite julsaker. Vi köpte en grangirlang till balkongen, som dock var liite för kort =) men helt okej för i år. Sen köpte vi en massa ljus, mm fina stora blockljus. En beige pläd med fransar som ligger på soffan. En stoooor julpomla med glitter på.. ja ni menar inte att ja diggar den affären?? ehh nää bara lite va.


I Fredags var det strömavbrott här också, satt o kollade på en film på femman, hmm en prins i New York, Eddie Murphy. Så slocknar alltbara tvärt!? näääää!!! Ja som fastnat i en film.. typiskt. Då blev de tända ljus o kortspel mittinanna fast man skulle upp dagen efter. ja.. just de.


Nu ska ja kila, mysa slappa... soooova i myssoffan våran!


Puss puss

Älskar dej Nicklas!!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards