Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 11 december 2008

Av mArrA$ - 11 december 2008 23:45

Have U miss me!? mmm kan tro det.. nä vettnivad, Marras fixade sej ett riktigt illa virus på datan i förrgår eller när de nu var... trojan! Ops..Så nu har vår snälle vän Rickard som är ett snille på datorer + en massa anat som bilar typ , hihi.. ja han ha vart här i fleeera flera timmar och hjälpt oss och nu så är jag tillbaka! Och nää.. jag surfade inte på någon "barnförbjuden" sida om ni nu tror det.. ; ) Jag försökte faktiskt leta lite texter till min blogg, men se där.. laddade hem en god jul bild, och det va nog tillsammans med den som skiten letade sej in på vår dator.



Idag har jag iallafall varit ledig, vi började dagen med ett försök att åka tillsammans in till stan och handla lite, bland annat en grangirlang med ljus till balkongen. Men det hela slutade med att två surisar åkte hem illa kvickt, och nu är det spikat.. aldrig mer tillsammans till stan!! Fan de e ju tragiskt.. menmen. Iallafall så tog ja min bil efter att karln åkt å jobba o for in SJÄLV till stan. Köpte bland annat den där träningsmaskinen som ja velat ha, har inte lyckats skruva ihop den ännu så rapport om den kommer en annan dag. Sen handlade jag en massa annat onödigt till lägenheten, ljuslyktor o sånt... sen va Marras glad igen =)  


Så, ja har mest pysslat på  o städat här hemma mest idag.. på min lediga dag.. Phu.



Nu så gäspar ja visst litegrann...


Hmm ja du stoffe, inga läsare från Bredbyn?? Märkligt.. ho?? ho?? anybody out there??


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards