Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 21 december 2008

Av mArrA$ - 21 december 2008 23:21


HEJ!

Vilken tripp vi var på igår.. *phu* Vi tog o åkte hem till Nyland o hälsade poå min familj lite. Det blev TYVÄRR en snabbvisit då vi inte hade någonstans att sova, men men vi får ta det en annan gång.Åkte både dit o hem på samma dag, Aldrig mer iallafall, vi var inte hemma förrens kl 03 i natt, fy faaan va trött vi var?! Jag körde en liten bit på sista vägen hem, men alltså mina ögon snurrade där uppe i det blå, linserna satt som fastklistrade på mina ögon.. Sen var vi en bråkdels sekund från att krocka med två rådjur också!.. då vaknade man till lite. Huga.. läskigt.


Först när vi kom blev vi bjudna på lunch.. potatis med lövbiffsgryta, Det var smakskigt. For på dollarstore i Kramfors o shoppa lite krafs. Sen så for vi tillsammans hela familjen på Kina och käkade. E man besatt av kinamat or what? Skulle kunan äta där ofta ofta. Det va nog den billigaste kina vi ätit på också.. vi ha ju hunnit prova ett par styckna runt om. Sen att det nääästan är det goaste stället också går ju inte av för hackor. Toppar listan gör nog ändå Övik ännu.. tror jag =)

Sen kom SANTA på besök med klappar... ho - ho - ho...


Se så glad tomten var!

Okej detta var den riktiga tomten..

Hmm eller är detta den gubben som "kommer en gång om året"..??

Men vem är då det här?

Men hallå.. Detta måste vara riktiga tomten

Okej, jag fattar ingenting.. om han ovan är tomten, vem är då detta??

En TIll?? Men .. ehh okej. ta-da--->låt mej presenteraThe real Tomten!


Min syster fick ett ovanligt paket minsann.. Mammsens kisse Lilla TUVALISA!  


Mm kan ni se vilken som är "den rätta tomten"?? Den tomteflicka som äger bloggen kanske? Men vem är hon..vågar du gissa.. (^^,)


Tomte nr 1?

Tomte nr 2?

Tomte nr 3?

Tomte nr fyra?

Tomte nr fem?

tomte nr sex?

eller

tomte nr sju?


fortättning följer...




Fick iallafall en liten hög av julklappar, se ovan =) Nicklas o jag fick en sodastream o en brösrost tillsammans av min mor o 600 kr + en lådda med hans goda rullrån av min far! Sedan fick jag en glöggkanna o ett badklakan från WWF av min mor också. Av min bror fick jag pengar ( köpte dansbandskampen skivan idag ) o av syster fick jag en skitasnygg tröja, grå med en skjorta under liksom.

Julen var visst tidig i år.. Nä men vi gjorde så eftersom jag inte kommer hem till jul, jobb jobb åter jobb.


Tack snälla min goa familj för en toppendag! Och tack för alla fina julklappar!! Hoppas vi ses snart igen.. de ska minsann inte gå sex månader nu! Om inte annat så kommer ag hem den 13-14 feb.. Då är det dansmaran i Övik igen =)


Nu ska ja krypa ner med min vän o sova, tvätttid kl 07 i morgon.. vilket strafff!

 


Nattinatti!


Av mArrA$ - 21 december 2008 10:32

Först ett litet inlägg om dansbandskampen: Jag ärsååååå glad jag inte ägnade skiten en enda minut av min tid i går kväll.. Vem bryr sej, i mina ögon kommer de alltid vara ett gäng stora 70-talstöntartöntar som inte kan sjunga.


En skam för dansbandsvärlden minsann.. Meeen låt dem tro att de är bäst ett litet tag iallafall.


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards