Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 23 december 2008

Av mArrA$ - 23 december 2008 23:39

Ikväll efter mitt jobb bjöd vi upp grannen o hennes resp på ett glas vin, barnen( hennes) som också hängde med upp,fick julmust och glögg. det var trevligt, alltid nice att lära känna grannarna lite. Hon dansar visst också, ett gäng tjejer som skulle iväg på Jannez på Lördag, de ska ju jag också då =) Sen fick vi en skål med knäck som dem bakat.. tack snälla då =) mm gott.



Minsta tjejen lekade med min lilla Wilma, hon fick henne tillochmed att sitta i knät?! wow.. typ bara Nicklas som lyckas med det. *hihi* Mina små gulltroll.. LOVE SO MUCH!!!!



Kan säga att snart är det julafton, om si så där.. 15 minuter.. =)  tråkigt nog så jobbar man ju 12-21 *suck* men det blir fina pengar =)  



Jag var på bilverkstaden och gnällde lite idag.. utan resultat, jag var väl för snäll. Fick varken mer hjälp eller pengara tillbaka för den där jävla fläkten.. *morrar* Oh ursäkta mitt ordval. Men jag blir så trött på den där bilen, den kortsra o kostar så mycket pengar.


Vi  har iallafall kommit fram till at vi ska lägga undan tiotusen några månader nu o sticka utomlands.. mmm vi ska väl börja kolla upp någe resmål nu. På två-tre  månader så har vi nog fått ihop en slant så det räcker.  Eller köpa en stooor plattv.. typ 50 tum, hmm ja vi får se.


Det var 23/12 detta år...


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards