Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 27 december 2008

Av mArrA$ - 27 december 2008 17:48

  I hope U all had a really

Merry Christmas!!


 ( smygfota på jobbet ja jaaa vet, snygga kläder va.. not )

God jul!! Ehh jaså har julen varit redan?? men varför har ingen väckt mej då??  ärsch, whatever. =) hihi Go´fortsättning på va som helst kanske man ska säga då!

Har ju inte varit ute o skrivit på flera flera dar i bloggen juh.. fasen marras har ju jobbat häcken av sej hela långa julen! Tänkte skriva lite här och lägga ut några bilder över vad jag pysslat med.


Julafton: Innan jag började jobba kl 12:00 så for vi upp till Nicklas Pappa o Carina o åt en liten sk brunch, tomtegröt med skinkstut.. mm de var gott =) Satt där o pratade lite, sen for jag och arbetade.. Phu. Efter jag slutat klockan nio så begav vi oss till hans mor o syskon för att överlämna ett par julklappar vi köpt. Sara fick ett par enkla fina guldörhängen, med en diamant. Emma fick en kartong med flyttahemifrångrejor.. lite sånt, tror de blev nöjda. Vi fick en ljuslykta av dem.. jättefin.. mm ja gillar ju änglar.



Av min kära sambo fck jag två paket.. en parfym, Armani Diamond

och ett par underbara guldörhängen, ringar med en diamant i..


 gohjärtat mitt! Love You! Jag gav honom en parfym Chanel allure sport---> smells like heaven! ojoj






Juldagen: så blev vi bjudna på julmiddag hos Nicklas mormor o morfar, följde med gjorde ju hela hans familj såklart. Vi år gott o drack gott hela kvällen.. sen va man trött minsann. ojoj upp o jobba igen på Annandagen kl 07. Här kommer lite bilder från den kvällen.



Mormor Vanja t v, Svärmors gubbe Pe och Märta ( vanjas syster )

Svärmor, Vanja och sara

Mormor Vanja, morfar Bertil och Märta

 Emma, Nicklas yngsta syster

 

snyggingen himself..mmm

Jag på arbetet.. smygfota lite mer va. ; )



Nä nu ska ja gå ur internet, Jannez på parken om två timmar!! Jag Nicklas, Emma, Angelica ( kompis åt Emma ) Billy och hans bror.. Svärmor skulle ju med också.. men hon jobba dock, synd synd!


Kraam! Ha en trevlig lördagskväll..


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards