Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 3 december 2008

Av mArrA$ - 3 december 2008 23:19




Såg på Insider om skönhetsingrepp som gått åt pipan.. ja vad ska man säga, tragiskt för dem som blivit utsatta för dessa jäkla klåpare. Man ska vara nöjd som an är så slipper man sådana där obehagliga överaskningar, Op kring ögon kan ju aldrig va bra? I skönhetssyfte.. nja jag vet inte. Jag har alltid sagt att ja skulle op bort skinn på ovansidan ögonen i framtiden om ja såg "trött" ut, ja ha som lite löst ksinn där redan nu tycker ja.. men det är nog bara något jag säger, i praktiken skulle ja nog inte våga riskera något för att se bättre ut. Jag lever redan med mannen som accepterar mej precis som ja är, med mina brister o allt. Guud ja skulle få op hela mej om ja skulle bli nöjd, suga lite här o stoppa in lite där o lyfta tuttarna lite med då man liks håller på, hihi. Det finns väl värre saker i världen att oroa sej för, eller??


Av mArrA$ - 3 december 2008 11:21

Snön alltså vräker ner ute! I natt har det väl kommit omkring 2 dm och det snöar fortfarande.. o jag som inte hittar sopen till bilen!? Har precis varit ute o sopat av den för hand och skottat bort snön runt bilen, fy tusan.. det här tycker jag inte om med vintern.. att man ska måsta behöva bilen mitti allt.

Iallafall så ringde dem från jobbet i morse igen, jobb ikväll också.. det blev visst extra hela veckan, men på Fredag är ja ju ledig som tur är.


Nu ska jag laga lite mat, det fanns hemmagjord potatis mos som Nicklas kockade ihop i går, sen ska ja ha korv, krossade tomater o ost till det i ugnen.

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards