Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 5 december 2008

Av mArrA$ - 5 december 2008 17:59


Ikväll är det äntligen dans igen! Blender på Furuparken i stan.. mm de kommer bli mycket folk, BRA dansare. Östersund har ju sjukt många superbra dansare.. Och Blender har ju extremt hög kvalite när dem spelar, så denna kväll kommer nog bli en ruskänsla =) Man blev ju bortskämd sen förra helgen på Zlips då jag faktiskt slapp stå nästan en enda dans?! Det hör ju inte till vanligheterna..  Jag kanske utstrålade någonting helt annat när jag  var ensam.. vad vet jag?  nä men allvarligt.. ja brukar oftast få stå då det är herrarnas, sen ha ja ett himla sjå att hinna bjuda upp dessa "danskap" tyvärr så hinner man ju det allt för sällan också.. *suck* Nä jag hoppas på en minst lika rolig kväll denna gång!


Har precis tagit mej ett bad, rakat ben, under armar å...hrmm down stairs ; ) hihi. Nu känner man sej superfräsch o dansbandskanalen går het igen. Ska bara plocka mina ögonbryn också.. Det rycker i min kropp!



Av mArrA$ - 5 december 2008 10:06

 


Vaknade med världens jobbigaste nästäppa.. tacka  vet jag nässpray, måste vara en räddare i nöden när man blir förkyld! Man blir ju som tio ggr värre när man är täppt.

Hade lite problem att somna igår. var dels inte så där jättetrött.. sen låg ja o tänkte på min familj, på mamma osv.. på Julen o en massa jobbiga saker. Vem kan sova då?


Idag hade jag tänkt byta gardiner i vardagsrummet, bort med det oreanga nu.. less på det nu! Har inga direkta julgardiner till vardagsrummet, men de är beiga me någe svarta mönster på.. blommor kanske de är. Men det får duga  i vinter.. sen måste ja köpa fållningsband till köksgardinerna också. Marras kan ju INTE sy.. =)


Nä nu blir det en dusch o lite frukost. eumm Frukost först o sen en dusch =)


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards