Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 17 december 2008

Av mArrA$ - 17 december 2008 23:09

Tankar ner på tangentbordet bara så där, verkar som att de bara poppar upp!  Alla skriver så intressanta bloggar om saker o ting i allmänhet, jag vill så gärna skriva om mina funderingar också.. men det kommer liksom inget *skratt* Jag är väl inte den seriösa typen av bloggmänniska..Jag skriver om mej o min trista vardag.. lägger ut mina trista bilder på mej o vår lägenhet, ja..men vad ska man skriva om då?? vad skulle ni vilja att ja skrev om?? Man kanske skulle ta en paus från bloggagdet? nää men de vill ja ju inte.. ( de vill nog inte du heller ) *blink*


Okej idag ska mitt inlägg handla om.. eumm eumm. Katter! Katter är lustiga djur, söta med långa morrhår, mysiga att ta i fast de lossar mass.. ärsch.


Jag överlämnar ordet:







Av mArrA$ - 17 december 2008 09:30

Igår hyrde vi KUNG FU PANDA... jag hade större förväntan på den faktiskt.. den va inte alls så bra som jag trodde ju. *snyft* Skrattade man en gång under hela filmen?? hmm nä, den va inget för mej.. Men sen innan vi la oss var det däremot en bra film på 5:an.. Bodygard med Kevin Costner o Whitney Houston.. mmm den är ju för bra, önskar man kunde ändra slutet bara. de vill ju verkligen ha varandra!! Fan också.. =)

Av mArrA$ - 17 december 2008 09:07

God morgon!


men åhh har man inte världens goaste arbetskamrat så säg??!! För att jag har tagit på mej att jobba dagen innan jul och nyårshelgen så fick jag igår en julklapp av henne =) Tack snälla Anna, det värmde sååå jättemycket.. nu gäller det bara att kunna hejda sej o inte öppna det innan jul, hihi.. spännande. Man blir som ett barn på nytt.




Såg idagens tidning att Jannez tog sista finalplatsen i dansbandskampen på Lördag också, det var ju roligt.. men alla vet ju redan vika som kommer att vinna.. de behöver inte ens framföra någon låt eg.. jävulskt trist. Ska nog inte ens kolla på det alltså.


Vi ska ju hem till Nyland på Lördag också, nu verkar det vara ändrade planer.. vi sover nog inte ens över EN natt för mor visste inte vart vi skulle ligga??.. jaja.


Igår var jag iallafall o fick min arma onda rygg knådad! O den blev knådad från skinkor till huvud minann..1 timma. Oh ibland fick man skrika till lite lätt, men de e ju det som är så jäkla skönt efteråt.. smärtan gör mej ingenting. I like it...

 Känns faktiskt helt okej idag, trodde jag skulle ha mer ont, men nädå.

 Bokade en ny tid den 29:e.. tänkte som så : är man liks i grytan o rör så är det väl lika bra att fortsätta. 400 kr / tim..det va ju faktiskt inte så farligt. Om man resonerar som så här: Om bilen går sönder då har man bara ett val FIXA så att den går igen.. men när det kommer till en själv så blir man snål o dum? Men hur ska man kunna fungera om inte kroppen går tillslut?? Det är ju så viktigt.. Jag som lagt ut allt för mycket pengar på bilen, tänk om man lagt dem på sej själv?? Gud så bra man skulle må tror jag.


Frukost! Time to go..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards