Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 4 december 2008

Av mArrA$ - 4 december 2008 22:38

Tja! Hemkommen från kalas så här efter en lång arbetsdag.. Nicklas mors sambo P fyllde år, 43 år fyllde han visst. N hade köpte en trisslott från oss, en sån där dubbel.. han vann inget. Tänk o köpt en lott till någon som vinner typ en stor summa, en miljon!? Ja skulle aldrig förlåta mej själv ju..


I morgon är jag  L E D I G !! Åh så gudomligt.. ska sova ut, o sen bara vara.. ladda upp för i morgonkväll! Blender på Furuparken!! åhh..


Nu väntar karln på mej, ska sussa tillsammans nu.. mm gossa lite.


natt natt

Av mArrA$ - 4 december 2008 09:37



Favorittidning: Måste nog bli Cosmopolitan eller typ Bild, haha.. Favoritplagg i garderoben just nu: Just nu måste det vara mina jeans eftersom ja inet shoppas kläder på sååå länge!

Byter gärna garderob med: ? Natascha Peyre kanske.. inet vet jag.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart å vitt.. tror jag.
Mitt rum kan beskrivas som: Åh har jag ett eget rum också! Gud så nice..

Mig själv med tre ord: Omtänksam, Kärleksfull o kanske lite söt..
Jag tränar: inte mycket, promenerar mest..ha int heller blivit aerobic på läänge.
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär, tro varför de flesta barn vill bli det eller frisör?? ( iallafall flickor )
Nu vill jag bli: Oj, Fortfarande djurskötare eftersom jag gick djurvård så suktar ja fortfarande däråt, men ja lär aldrig ta tag i det på riktigt.

Humör just nu: Glad, lite trött..
Är det nåt du absolut inte äter: inälvsmat!
Hur många kuddar sover du med: 1 + Sambons kuddenuss då
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska helt klart!
Sparare eller slösare: ohh.. Lyxfällan nästa??
Bästa film: Måste vara SAW filmerna! Tycker dem är så vidrigt genomtänkta.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två eller tre..när ja blir stor stor?! Ja vill ha barn nu!

Vad ska dem heta? : Lova elle... ärsch svårt att säga. Huvudsaken vi är överens..

Bio eller promenad: Bio.. men de kan va mysigt med promenader också..
Är du kittlig: faktiskt inte, så kom igen bara..
Största svaghet: At inse att pengarna inte räcker till att köpa ny inredning till hela placet..med detsamma.

Det här är jag bra på: Att skämma bort min partner på olika sätt o vis..
Chips, morötter eller godis? GODIS!

Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Nu var vi i mitt egna rum igen.. åhh =)
Kaffe, te eller inget? te, eftersom ja slutat dricka kaffe sen tre månader
Har du en besatthet? Min sambo... grrr..

Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade jobbade jobbade, bodde i min lilla 1:a på 36 kv.. flyttade till Jämtland i Juli, då började livet!

Svär du för mycket: mmm alldeles för mycket, men ja ha blivit bätte..
När duschade du senast: för en timma sen ungefär..sitter fortfarande i handduk =)

Vilken färg är det på dina byxor just nu: har ju inga brallor på mej då..
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingenting, tystnaden är total..
Vad är bredvid dig just nu: en vägg, två sovande kissekatter på en klödpelare

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): värsta stökbordet..

Vad var det sista du åt: jordgubbskräm i gårkväll!
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Nicklas Berggren
Har du en lavalampa: nemen ohh nej! Vilket århundrade lever vi i??
Hur är vädret just nu: Det har slutat snöa, vindstilla.. kallt.

Vad gjorde du igår kväll: Såg insider, satt här o skrev blogg o massa annat

Vem pratade du sist med på telefon: De ringde från jobbet i morse
Vad gör dig glad: När jag får shoppa! tragiskt I know..

Vart skulle du vilja du åka: Till Mexico, eller på vildsafari i Kenya..

Vill du gifta dej? Jaaa! väntar bara på att han ska fria.. hihi

I kyrkan eller? nää på en kritvit strand, lättsamt o enkelt.. eller i Ishotellet.. varför inte dra till Las Vegas ; ) ´

Berätta om första fyllan: JA den minns man ju som igår, ja var 13 år å satt under en bro med ett gäng. Tack o lov så kom mamma o min bror! haha.. han stod på andra sidan bron å var flyförbannad.. tss
Vem är ditt snyggaste hångel? Nicklas såklart
Yngsta respektiva äldsta hångel? Oj, Yngsta var kanske 4 år yngre än jag, inte riktigt stenkoll. O den äldsta.. hrmm 18 år äldre *ops*

Har du hånglat med fler personer under en 24-timmarsperiod? tror inte det..

Säg något du är nöjd med i ditt utseende: Mina ögon
Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig: en grov rygg..smilegropar. My love har bägge delarna, gissa varför man går om kring o är ständigt K*t!

Vilken är den pinsammaste skivan du äger? Ingen aning..

Har du ljugit för att få någon i säng? big NO
Har du strippat för någon? mm.. man har ju skämt ut sej ett par gånger
Har du stoppat upp behån nångång? haha, nänä, det har jag aldrig behövt.. ; )
Har du snattat? jaa allt för ofta i mina busiga år
Har du moonat? Nää.





[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards