Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Äkta vs Falsk???

Av mArrA$ - 22 december 2008 10:54


Blev visst ingen tvätttid idag! blev bokat i gårnatt.. jeje. O jag som hade packat iordning allting o de var bara å bära ner. Hoppas det blir ledigt ikväll istället, korgen har blivit överfull.. nackdelen med tvättstuga, man måste anpassa sej hela tiden efter andra.


Idag ska vi köpa en julgran, hittade en superfin falskgran på hobbyboden i stan. Väldigt tät.. den kostade omkring femhundra tror jag. de hade tillochmed en för 2000?! DEN ni, såg äkta ut.. =)


Har du en äkta gran el falsk? Eller kanske ingen gran alls...



  Blir till att ha maten klar när gubben kommer hem o sen bara sticka. I natt medans han sov så lagade jag ju köttfärsrisotto med sweet chili creamfraiche så han skulle ha till matdosa idag, man e väl goo..


Idag ska ja cykla på motionscykeln.. återuppta min efterlängtade motionsform o kanske börja få lite rutin på det också. Jag beställde en ny adapter som ja hämtade ut igår på Team sportia.. så nu ska man bli lite tajtare igen. haha.. =) Nä fy tusan va förslappad man blitt då..  Vi funderar på att skaffa gymkort i stan bägge två också, kanske skoj att träna tillsammans. Viktväktarna la vi ner.. hon i kassan frågade mej - men alltså vill du verkligen detta??  Det va droppen. efter ja hade gått upp o ner från varje besök, njaa då gav man upp. Vägde bara ett kilo mindre när ja slutade än när ja startade... o nu, ja kära nån. Ja skulle inte ens våga väga mej nu ju.


Handlade julklappar till Nicklas systrar, Sara o Emma igår.. ja jag kom med förslagen antar jag, kanske svårt för en kille att sätta sej in i vad två tonåringar kan tänkas önska sej. Men det är ändå supersvårt tycker jag. Hoppas dem blir nöjda bara =)


Sen hittade jag ju också en julklapp till min älskade.. På julafton får man veta!


Önskar så att jag var ledig under julhelgen.. *suck*




 
 
Ingen bild

Rexlisa

23 december 2008 13:33

Tjena. Vad skoj du har haft det. Jag fick minssan ett julkort i dag :-)........... jag har gjort en hög som fortfarande ligger på skrivborden. :-(
JULKRAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards