Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av mArrA$ - 1 oktober 2008 23:36

Om typ 16 dar så fyller jag år! hipp hip..eh nä, fel där va.

Idag har jag haft ett riktigt grispass på jobbet, jag känner mej helt slut i kroppen o i  knoppen! 12-22.. De ringde och frågade om ja kunde jobba samma i morgon också, va fan.. okej då =S Ni aaaaanar inte hur det är där på jobbet nu alltså, vi har det fruktansvärt för tillfället! åhh.. pga en person! Vi har personallarm på handleden och grejor, riktigt farligt =S Scary*

Sen lite gladare nyheter, jag har fått ett vikariat också.. där jag rä nu. Känns faktiskt bra, jag vet ju hur dåligt jag mår av att inte veta av vilken ekonomi man kommer att ha oh så, men jag måste ta det lugnt.. det vet jag så väl nu.


Just nu pratar jag med min bror på msn samtidigt som jag skriver här och samtdigt som jag håller på att göra biffar till morgondagen! många bollar i luften.. mm, jag skulle kunna somna stående här och nu!

Sen ska ja slänga mej på soffan och där lär jag somna fort som bara den.. sen kommer vännen hem kring 01:15 så.. Längtar på honom nu, jag är lite ledsen ikväll.. känner mej nere...

Har mammalängtan.. saknar Mamma!? fan också. *buhuhu*





[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards