Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av mArrA$ - 18 oktober 2008 11:32

nej nej nej! Kameran for i golvet i gårnatt och gick tydligen sönder.. va fasen också?! Hoppas drulleförsäkringen täcker det eller nåt, får ta kort med telefonen tills vidare då.. skit också =S


Iallafall så fyllde man ju år i går då, det blev en jättelyckad dag =) Tack alla ni goa människor som grattat mej då.. Min svärmor ringde visst in på radio jämtland tillochmed, min chef hörde det och ringde in och bad mina kollegor gratta mej =) Det va lite småskoj!

Tänkte lägag in länken när jag hittar den på webben, så kan ni ju lyssna =) Själv har jag inte lyssnat ännu.. hittar den ju inte?


Pssst.. De blev jätteglada över tårtan, OCH den blev mycket godare än vad den såg ut iallafall..


Blev väckt av en sjungande skönhet som kom med frukost på sängen i gårmorse då, levande ljus.. the och en smörgås. Så vi började dagen med att sitta i sängen och fika tillsammans. Gofisen min =)

 

Sen åkte jag som sagt på jobbet.. åh vad jag var trött, hade nästan inte sovit något under natten.. har så problem med ett öga?


När jag kom hem hade han lagat mat, helstekt fläskfile´rostade grönsaker och svampsås... det var asgott, som vanligt.. men marras blev tvärdålig?! Svampen ?? Alltså jag fick sååå ont i magen, och började må illa.. fick tillochmed kräkas. Mindre skoj ju.. förlåt =S kändes inte så bra, men vad skulle jag göra.. efter det piggnade jag till lite. Jag tror inte jag tål svamp.. som är såå jäkla gott ju!


Någon ligger i sängen och är fruktansvärt bakis i dag? Kan inte förstå det. Vi åkte ut på krogen ett gäng i går kväll, vi var  väl 6 styckna.. Skulle på olearys först, men en tjej som va med kom ju inte in där.. så vi fick lova tt gå dit de va 18, och man fyllde 26.. var väl lite pinsamt men.. =) Hade skitskoj iallafall, man har så roligt som man gör det. Marras var jätteskötsam, drack nästan ingenting innan vi var i stan. Kanske därför jag mår prima idag då... Se och lär.. hrmm ;)


Min mor hade skickat blombud från hela familjen, en jättefin höstbukett! Sen fick jag pengar av min mor och far. ( Lär ju gå till Bötern! ) Av Nicklas fick jag en ansiktsbehandling på spakliniken 80 minuter.. mmm vad härligt, sånt man inte kostar på sej själv nånsin.




 

Nu väntar vi på Nicklas mamma och hans två systrar som ska komma och fika, sen ska vi till hans far som ska bjuda på middag idag! Lyxigt värre..




Kram



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards